من

من

     من درگذشته ام درگذشته ام



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت15:02---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار مریم
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


فاطیما
ساعت2:27---1 مهر 1393
سلام عزیزم

جاده احساس با \"آغاز پاییز در کنار پنجمین ساگرد جاده احساس \" به روز شد

منتظر احساس پاییزیت هستم



پاییزت پر از عاشقانه هایی از جنس ِ باران

هر چی آرزوی ِ خوب ِ مال تـــو ..........................[گل]


محمد مهدی
ساعت23:20---6 تير 1393
سلام آفرین وبلاگ بسیار خوبی دارید مثل خودتون گل و عالیه ...
راستش ما یه سایت زدیم که تقریبا مرجع سرگرمیه حتما حتما حتما بیا و نظر بده و بازهم سز بزن بیا دیگه نا مردی نکن...
مجکر از وبلگ خوبتون.
آدرس:
www.4troll.ir
ارتباط با من:
info@4troll.ir


مرتضی
ساعت19:52---29 خرداد 1393
وبلاگتون عالیه خانم مریم

ـ-ـ سام ـ-ـ
ساعت14:16---4 فروردين 1393
سلام مریم خانم وب لاگت خوب و زیبا بود مثل خودت . امیدوارم همیشه موفق و سر زنده باشی.
پاسخ:ممنون سام گرامی


sal
ساعت23:07---28 اسفند 1392

سلام
وب خوبی داری زیبا و دیدینی
خوشحال میشم بیای تو چت روم من هم عضو بشی
http://salchat.ir


ایدا
ساعت11:08---21 اسفند 1392
همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی

یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من . . .


پاسخ:ممنون از حضورتون


امید
ساعت13:12---18 اسفند 1392
سلام وبت عالیه ... تبادل لینک کن مریمی
پاسخ:سلام ادرسو فراموش کردین امیدی


بهار
ساعت12:28---17 اسفند 1392
سلام وبت خوبه هنر کردی...

ولی برا عید قالبشو عوض کن تغییر تحولاتی انجام بده

همین بای
پاسخ:مرسی ابجی شاید عوض کردم


فرشته ها
ساعت11:29---7 اسفند 1392
سلام مریم خوبی ؟ شما با اسم خوشبخترین دختر دنیا کامنت دادید؟؟ اگه این طور بوده بله اون یه خاطره واقعیه که مربوط می شه به 4 یا 5 سال پیش
سلام...مرسی فرشته..بله من بودم من خوشبخت

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
ساعت11:59---26 بهمن 1392


♠○مهــــــر○♠
ساعت22:07---18 بهمن 1392

خوب و بد هر چه نوشتند به پای خودمان/
انتخابی است که کردیم برای خودمان/
این و آن هیچ مهم نیست چه فکری بکنند/
غم نداریم ، بزرگ است خدای خودمان/
بگذاریم که با فلسفه شان خوش باشند/
خودمان آینه هستیم برای خودمان/
ما دو رودیم که حالا سر دریا داریم/
دو مسافر یله در آب و هوای خودمان/
احتیاجی به در و دشت نداریم اگر/
رو به هم باز شود پنجره های خودمان/
من و تو با همه ی شهر تفاوت داریم/
دیگران را نگذاریم به جای خودمان/
دیگران هر چه که گفتند بگویند ، بیا/
خودمان شعر بخوانیم برای خودمان...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 / 11 / 1398برچسب:, ] [ 21:7 ] [ مریم ] [ ]